Товари з позначкою Bonus icon product приймають участь
у бонусній програмі.
Реєструйтеся та отримуйте знижки

Оплата і доставка

До варіантів доставки

Cамовивіз

(Харків)

Самовивіз товару можна здійснити в робочий час
Наші магазини:
1-ий м. Харків, вул. Максиміліанівська 3 (100м від метро Пушкінська) (Пн - Сб: с 11:00 до 17:00; Нд: вихідний)
2-ий м. Львів, вул. Січових Стрільців 13 (Пн - Сб: з 10:00 до 20:00; Нд: з 12:00 до 18:00)
Після розміщення замовлення на сайті, менеджер зв'яжеться з Вами для узгодження деталей з передачі товару в зручній по розташуванню точці видачі.

Адресна доставка

(Харків)

Адресна доставка по місту Харків здійснюється кур'єрською службою Нова пошта за тарифами Нової пошти
Адресна доставка по місту Львів здійснбється кур'єром безкоштовно

Нова Пошта

(Україна)

Доставку товарів по території України магазин КУБ здійснює за допомогою кур'єрської служби «Нова пошта». Термін доставки товарів 1-3 робочих дні після оформлення замовлення на сайті mycube.com.ua. Вартість доставки телефону по території України становить приблизно 1% від вартості товару. Доставка виконується за рахунок покупця. Товар відправляється за передоплатою, на суму пересилки в дві сторони. Попередньо ми висилаємо детальні фото товару і серійний номер, для перевірки покупцем стану товару і для того щоб Ви були впевнені, що товар є в наявності і буде відправлений в день підтверрдження замолення.

Оплата готівкою

(Україна)

Готівковий спосіб оплати доступний тільки при покупці в Харкові, виключно в національній валюті. Покупець приходить у магазин повністю перевіряє товар, візуально і за функціями, після цього оплачує. Після оформлення замовлення наш менеджер зв'яжеться з Вами для узгодження термінів покупки обраного Вами товару і деталей оплати.

Безготівковий спосіб оплати

(Україна)

Оплата банківським переказом грошових коштів на розрахунковий рахунок нашої компанії, комісія при цьому становить 2%.
Після розміщення замовлення на сайті, ми Вам зателефонуємо для узгодження деталей замовлення і відправимо всі необхідні документи і рахунок для оплати.
Після оплати Вашого замовлення прохання проінформувати менеджерів за телефонами вказаними на сайті.

Накладений платіж

(Україна)

Магазин Куб доставку по Україні виконує за допомогою служби доставки «Нова Пошта». Оплата за доставку проводиться за рахунок покупця. Орієнтовна сума доставки по Україні становить 1% від вартості товару. Термін доставки 1-2 дні в будь-яке місто України. Товар відправляємо по передоплаті на пересилку в дві сторони. Сума передоплати вираховується із суми післяплати. Також враховуйте, що Нова пошта бере 2% від суми післяплати за послугу переказу коштів.

Гарантійний ремонт, обмін і повернення товару неналежної якості

(Україна)

Згідно статті 8 Закону, якщо після покупки товару було виявлено будь-якої дефект, товар може бути обміняний або повернутий в магазин тільки в 2х наступних випадках: • якщо дефект взагалі не може бути усунутий; • якщо після усунення дефект заново виникає, і його повторне усунення займає більше 14-ти днів

Повернення товару належної якості

(Україна)

Згідно статті 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернений в магазин впродовж 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо дотримані наступні умови:

- є присутніми усі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю);

- товарний вид збережений - тобто на товарі немає подряпин, потертостей і інших слідів використання і при цьому залишилися усі ярлики, упаковка, плівки транспортувань, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді;

- товар не використовувався.

У випадку з мобільними телефонами це означає, що з телефону не було здійснено дзвінків (окрім першого тестового дзвінка) і деяких інших дій (тестового фотографування, SMS і так далі). Кожен мобільний телефон має внутрішній лічильник часу розмови, по якій сервісний центр і визначає, чи був мобільний телефон у використанні або ні.

Умови гарантійного обслуговування

(Україна)

На усі товари представлені в інтернет-магазині КУБ діє гарантія від 3х до 12 меясцев від нашого магазину. Гарантія від магазину - це означає що при виникненні несправностей НЕ пов'язаних з дією на телефон з боку покупця, таких як (самостійна установка програмного забезпечення, механічні ушкодження, попадання вологи всередину телефону, ремонт або розбирання телефону самостійно або в неавторизованому нашою компанією сервісі), Ви можете прийти в наш сервісний центр і отримати безкоштовний ремонт впродовж усього гарантійного терміну вказаного в товарній накладній і гарантійному талоні.

У кошику немає товару

Додати аксесуари
Захист екрану
Чохли
Навушники
Аксесуари
Замовити дзвінок

Заявка на виїзний ремонт